לבקשת ולשאלת רבים

דעת תורה צרופה ממרנן הגר"ש מחפוד שליט"א ולהבחל"ח הגר"ש בעדני זצוק"ל בענין הבחירות

מרן הגר"ש בעדני זצ"ל מצביע בבחירות | צילום: יעקב כהן
מרן הגר"ש בעדני זצ"ל מצביע בבחירות | צילום: יעקב כהן

אתמול (א) פורסם בעיתון 'הדרך' כי בעקבות הניסיון לפלג בתוך הציבור הספרדי באלעד – יצא הגאון רבי דוד בעדני בנו של מרן פאר הדור הגר״ש בעדני זצוק״ל בגילוי דעת נוקב: "שמעתי שמפיצים סרטון ישן מלפני שנים רבות, אאמו"ר זצ"ל ומציגו בימים אלו כאילו זו דעתו בענין הבחירות הקרובות לראשות העיר אלעד. וכבר בחיים חיותו הביע צער גדול על שלוקחים מכתבים שכתב ודברים שאמר, ומפרסמים אותם במקומות אחרים ובזמנים אחרים, וכל מה שהוא מביע דעתו אין לו אלא מקומו ושעתו בלבד.

"ונהיר ופשוט לי שאילו היה אאמו"ר זצ"ל בחיים חיותו היה מורה לתמוך בעוז ובתעצומות במועמד תנועת ש"ס לראשות העיר אלעד שהוא הרב יהודה בוטבול נר"י שזכה לאמונם של מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה, וכן לתמיכת כלל הרבנים הספרדים והתימנים בעיר, ומעולם לא פרש בדעה לעצמו נגד רבני המקום, ואף היה מטריח עצמו כמנהגו ומגיע לכינוסים לדבר על לבב של כל בני עדתנו לציית אך ורק לדעת תורה, בדרכי רבותנו הקדושים. ובפרט תנועת ש"ס שהקים אותה עם גדולי הדור שעבר במסירות נפש ממש".

*

בשבוע שעבר (ד) הובאה שיחת קודש ממרן הגאב"ד רבינו שלמה מחפוד שליט"א על חשיבות ונחיצות עצם ההצבעה בבחירות וכמובן על חובת הבחירה כהוראת מרנן ורבנן שליט"א:


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!