מדור מס' 17 - כי תשא תשפ"ד

גַ'מַאעַה | שבוע עמוס, סיכום קצר: מאחורי הקלעים של הבחירות המקומיות, המוניציפאלי שבירמץ, ועוד ועוד

אם יש לכם משהו שמתאים למדור,
שלחו במייל: sm088302222@gmail.com, או בוואטסאפ: 050-902-1-902

*

רגע לפני הבחירות, נערך במודיעין עילית כנס גדול לבני הישיבות הקדושות בסימן 'התייצבו', במעמד רבני העיר וראשי הקהילות, וכמובן נציגי תנועת ש"ס בעיר – ביניהם נציג הג'מאעה הרב משה יפת הי"ו.

*

ואפרופו: ביום הבחירות עצמו, ירד רב־מויש'ה שלנו יחד עם נציגנו־בפרלמנט־יו"ר־ועדת־הבריאות־ח"כ־הרב יוני משריקי לעיר אלעד, כדי להבטיח את ההצלחה והנצחון לעילא ולעילא.

*

ומאלעד לבני ברק – אחד מהג'מאעה שיתף אותנו בטקסט הבא, לא נגענו:
"אני תימני תושב בני ברק, שכבר היתה לו זכות הצבעה כמה פעמים (לא אפרט כמה), אבל מעולם לא הצבעתי בבחירות המקומיות לראשות ומועצת העיר בני ברק. לא ראיתי צורך וענין – וכי באמת יש 'בחירות' בעיר הזו? אבל הפעם, לאור קריאתו של מרן הרב מחפוד שליט"א יצאתי מגדרי וגם עשיתי מאמץ מסוים כדי להצביע על פי הוראתו ולקדש שם שמים. מתוך התרגשות, תיעדתי את הרגע במטרה לשתף את הג'מאעה המרכזית (מבלי לחשוף את שמי ופרצופי), רק אל תשכחו לתת קרדיט – צילום: אחד מהג'מאעה"…

צילום: אחד מהג'מאעה

*

בהזדמנות זו נזכיר לכם את התיעוד שהתפרסם כאן לפני כחודש, ובו נראה חבר מועצת חכמי התורה מרן הגאב"ד הגר"ש מחפוד שליט"א שטרח ובא לעיר אלעד כדי לקבוע מזוזה בלשכת המועמד לראשות העיר הרב יהודה בוטבול הי"ו ולהביע תמיכה מוחלטת במועמדותו – וכעת נחשוף גם שמרן הגאב"ד שליט"א בירך והבטיח לו שבעוד חודש יזכה לקבוע מזוזה בלשכת ראש העיר. ויהי לפלא!

*

והנה מרן הגאב"ד שליט"א מצביע בקלפי לביתו, כשלצידו נכדו המסור הרב מוגרבי שליט"א.

*

בתוך הסערה הפוליטית, נחגגה שמחת הבר מצוה לבנו של ידידנו היקר הרב ערן רפאל הי"ו – יו"ר ש"ס בעיר נס ציונה, בהשתתפות מו"ר ראש המוסדות הגר"י יפת שליט"א, ועוד רבנים חשובים ואישי ציבור.

*

בכנס פתיחת ישיבת 'רינת יעקב', נצפה הבה"ח אמוץ מהצרי הי"ו – מבחירי ישיבת 'עטרת ישראל' ומקורבם של ראשי הישיבה זצ"ל ושליט"א, משתתף כאחד האדם ויושב ראשונה במלכות (קיצוני מימין)…

צילום: יעקב כהן

*

תאמינו או לא, הגליון 'כתרי תורה' נצפה בפראג – צ'כיה. מזהים את המגדל? כתבו לנו…

*

הג'מאעה המרכזית שולחת ברכות ואיחולים לידידנו היקר והאהוב ר' שלמה גרמה הי"ו – לשעבר פרויקטור הקורונה בבתי המלון ברחבי הארץ, לרגל שמחת אירוסיו בשעטו"מ. בית נאמן בע"ה!

*

ברכות ואיחולים לבביים גם לידידנו היקר איש התקשורת עו"ד ר' איתי גדסי הי"ו, לרגל מינויו ליו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכת עורכי הדין. בהצלחה!

*

השר הרב יואב בן צור הי"ו בניחום אבלים אצל ח"כ הרב אורי מקלב על פטירת אביו זצ"ל.

*

ביום שני האחרון התבשרנו על פטירתו של השה"ט אריה יהודה בסיס ז"ל – אחיו של מרן הגר"ע בסיס זצ"ל. תנחומינו למשפחת בסיס המפוארה על כל ענפיה (יושבים שבעה עד יום ראשון בב"ב).

*

כהרגלנו בקודש, נחתום עם תיעוד מרנין ומיוחד של שירת קודש אותנטית, מתוך שמחת שבע ברכות בה השתתפו והנעימו בקולם ידידינו המשוררים הרב שר שלום קשת ור' אדיר ושדי הי"ו.

*

עד כאן לשבוע זה. שבת שלום ובשורות טובות!

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא %E2%80%8F%E2%80%8F%D7%92%D7%9E%D7%90%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%90%D7%A0%D7%A8.gif

כתבה זו מלווה בחומרים שהשימוש בהם נעשה לפי סעיף 27-א לחוק זכויות יוצרים


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!