מדור מס' 31 - נשא תשפ"ד

גַ'מַאעַה | מסכמים שבוע: תיעודים ראשוניים ממעמד 'ורוממתנו', מרן הגאב"ד אצל חבר המועצת הליטאית, הריאיון של השר, המשורר בהכנות לחג, ועוד ועוד

לשליחת חומרים למדור:
דוא"ל > sm088302222@gmail.com

וואטסאפ > 050-902-1-902

*

חשיפת הג'מאעה 1:
בשעה זו, בירושלים עיר הקודש, חוגגים ושמחים ראשי וחברי הג'מאעה המרכזית ושלוחותיה במעמד האדיר 'ורוממתנו' – 2, שנערך באולם בית יעקב שברח' אהלי יוסף בעיר. מי שבכל זאת נעדר, הוא אחד מאנשי הצללים שלנו "אשר מסייענו רבות בכל מהלך השנה", לרגל שמחה משפחתית בבני ברק. אם גם אתם לא הצלחתם להגיע מסיבה מוצדקת, תיאלצו להסתפק כרגע בתיעודים ראשוניים מההכנות ומהאירוע.

*

חשיפת הג'מאעה 2:
הקובץ השנתי המדובר ביותר בקרב בני העדה 'מורשה' – כרך ד' לשנת התשפ"ד, יצא מבית הדפוס בערב חג השבועות והגיע למשרדי 'המאורות' שעה קלה טרם התקדש החג. ההמלצה שלנו: הזמינו ורכשו בהקדם, עבורכם ועבור כל מי שאתם חפצים ביקרו – המלאי מוגבל ונחטף במהירות…

*

חבר מועצת ה'חכמים' מרן הגאב"ד רבינו הגר"ש מחפוד שליט"א הוזמן להשתתף במעמד תפילת השל"ה בבית מדרשו של חבר מועצת ה'גדולים' הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א.

*

מרן הגאב"ד שליט"א אף עלה לירושלים לשפוך שיח במקום שלא זזה ממנו שכינה לעולם.

*

ראש מכון 'החיים והשלום' ונשיא קרן 'ורוממתנו', הדיין המצוין הגאון הגדול רבי אבירן יצחק־הלוי שליט"א – אב"ד תל אביב, הגיע לנחם את ידידו ורעו הגאון רבי זבדיה כהן שליט"א – ראב"ד תל אביב.

כמו כן תועדו: רב העיר קרית אונו הגר"ר ערוסי שליט"א ושר העבודה הרב יואב בן צור.

*

המונים חגגו השבוע בהילולא המרכזית של שמואל הנביא, שנערכה ברוב פאר והדר בראשות רב שכונת 'הר שמואל' בירושלים הגאון רבי דוד שרעבי שליט"א.

*

כדוד המלך ע"ה בשעתו, נצפה מזכה הרבים הרה"ג רבי ישי יפת שליט"א מכרכר ומפזז בכל עוז ואף מלהיב את החוגגים במעמד הכנסת ספר תורה לקהילת 'היכל השם' בבני ברק.

*

'הקברניט' של העדה, הלא הוא יו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב יוני משריקי הי"ו, מתמקד בעשייה ללא לאות לטובת כלל הציבור, הרחק מן הזרקורים ועדשות המצלמות. לכן התרגשנו מאד לקרוא את מקצת שבחו – לא בעיתון הבית 'הדרך' של ש"ס, אלא בעיתון הדיגיטלי 'שחרית' – והתרשמנו מאד.

*

שר העבודה הרב יואב בן צור הי"ו התראיין ליוחאי דנינו מ'המחדש' וסקר שורת הישגים נפלאים בפעילות משרדו. אוף-דה-רקורד, היו הרבה סיפורים מבית אבא, שגם אנחנו היינו רוצים לשמוע.

*

זה וזה, עזבו את כל עיסוקיהם והתייצבו בצהרי היום (ה) להשתתף במעמד סיום כתיבת האותיות בספר תורה שנכתב לע"נ נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום הכהן זצוק"ל.

*

"אשריך שנתפסת על דברי תורה": המשורר הרב שלמה צפר הי"ו נלכד בעדשת מצלמתו של הצלם האגדי שוקי לרר, בעיצומן של ההכנות לקראת החג ברחובות בני ברק.

*

חברי ק"ק 'אורח לחיים' מודיעין עילית בניהולו של ידידנו הגבאי המסור הרב נתנאל סינואני הי"ו, קיבלו בערב חג השבועות מארז חגיגי בדיוור אישי, לתחושה של עריבות ומתיקות התורה.

*

ברכת מזל טוב להרה"ג רבי ישראל מאיר אלנדאף שליט"א לרגל שמחת בר המצוה לבנו נ"י. בשמחה השתתף גם ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה הגרמ"מ הירש שליט"א.

*

בין צוות השדרנים של רדיו 'קול חי', שחנכו השבוע את האולפנים החדשים, ראינו את ידידנו עו"ד איתי גדסי הי"ו כשהוא נכנס בהתרגשות רבתי למתחם המפואר יחד עם צאצאיו.

*

הקומיקאי אוראל צברי ערך 'מתיחה' למסעדה בלבנון, ושאל אותם אם אפשר להזמין אירוע לאלף חיילים ישראליים, כמובן עם אוכל כשר – בהשגחת הרב מחפוד…

צילום: ערוץ 12

*

עד כאן. שבת שלום!

כתבה זו מלווה בחומרים שהשימוש בהם נעשה לפי סעיף 27-א לחוק זכויות יוצרים

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא %E2%80%8F%E2%80%8F%D7%92%D7%9E%D7%90%D7%A2%D7%94-%D7%91%D7%90%D7%A0%D7%A8.gif

קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!