מעמד מרגש

משפחת הנרצח תמיר אביחי הי"ד הכניסו ספר תורה לע"נ בשיתוף מכון 'קסת הסופר' | סיקור ותיעוד

תמיר אביחי הי"ד, תושב 'קרית נטפים', נרצח בפיגוע דריסה על כביש 5 – אריאל, בתאריך כ"א מר חשון תשפ"ג. תמיר היה אב לשישה ילדים, חמש בנות ובן אחד, מלא שמחת חיים ומאיר פנים לכולם.

בני משפחתו מתארים אותו כאיש חסד ברמ"ח איבריו, כולו היה טוב, ותמיד חיפש איך לעזור לאנשים אחרים. היה מקדים שלום עם חיוך רחב לכל מי שפגש בו. מדי שנה בימים שלפני חג הסוכות, תמיר היה מברר למי חסר ארבעת המינים ודואג להביא לו בחינם כדי שיוכל לקיים את המצוה.

אחיו יבלחט"א חננאל אביחי הי"ו החליט להנציח את זכרו, והגיע למסקנה שכתיבת והכנסת ספר תורה לע"נ זו ההנצחה המתאימה והמעולה ביותר עבור נשמתו של אחיו הבכור.

חננאל ומשפחתו המורחבת התגייסו לפרויקט, ובתוך שנה הצליחו להשיג את הסכום הנדרש לכתיבת ספר התורה. יש לציין שספר התורה כולו נתרם ע"י אזרחים שתרמו מכיסם הפרטי.

לאחר שקיבלו המלצות חמות, הפקידו בני המשפחה את מלאכת הכתיבה והפקת האירוע בידי מכון 'קסת הסופר', וזכו לקבל שירות אמין ומקצועי עם עמידה בזמנים.

האירוע עצמו נערך ברוב פאר והדר והמון חוגג, עם בני המשפחה והקהילה, בליווי נעים זמירות ישראל ר' בועז גדקה הי"ו ובהשתתפות ראש המועצה האיזורית שומרון מר יוסי דגן הי"ו.

את מכון 'קסת הסופר' – מכון הסת"ם הארצי שבראשות ידידנו הרב שלמה דהרי הי"ו – אין צורך להציג בפני קוראי 'המאורות', כי כבר יצא שמו לשם ולתהילה בכל קהילות הקודש של כל העדות והחוגים.

המכון הוותיק, שזכה להסכמותיהן והמלצותיהם הנלהבות של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ולהבחל"ח זצוק"ל, משרת את לקוחותיו במקצועיות, בנאמנות ובמסירות – מאל"ף ועד תי"ו.

למותר לציין, שספרי התורה, התפילין והמזוזות נכתבים בהידור רב על ידי צוות סופרים יראי שמים, ועוברים הגהה מדוקדקת וקפדנית על ידי מגיהים מוסמכים ומומחים בתחום, והמכון הוא היחיד בארץ שמפוקח ומושגח על ידי בד"ץ 'יורה דעה' בראשות מרן הגאב"ד רבינו שלמה מחפוד שליט"א.

כל מי שחפץ להקדיש ולהכניס ספר תורה, לכבוד יקיריו או להנצחתם, פונה אל ראשי המכון, ומקבל ייעוץ, שירות, ליווי וסיוע מלא ככל הדרוש, משלב הכתיבה ועד התהלוכה.

אם גם אתם רוצים למנות שליח נאמן לכתוב עבורכם ספר תורה מהודר מכל הבחינות, ולקבל מקסימום תוצאות במינימום מחיר, חייגו כעת ישירות לרב שלמה דהרי הי"ו לשירות מקצועי ביחס אישי: 0545595559

מכון 'קסת הסופר'
רח' הסנהדרין 27 ראש העין
03-9031308
https://keset-hasofer.co.il/

לכל התוכן על 'קסת הסופר':

קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

  1. ישר כח על הכתבה הברוכה היתה תהלוכה מרגשת מאוד אשר במהלכה התרגשנו, בכינו ושמחנו כאחד.
    מודה לבורא עולם לאחי חננאל הי'ו ולכל אחיי היקרים שטרחו ועמלו ימים ולילות על מנת שהכל ייצא לפועל בצורה מתוכננת ומחושבת לפרטי פרטים וכמובן לכם תורמין יקרים שבזכותכם זכינו לעשות נחת רוח בשמיים לאחי ז"ל הצדיק והיקר.
    ה' יברך ויעשיר אתכם תזכו למצוות ותבורכו מפי עליון אמן.

    ברגשי הערכה וכבוד

    אפרת
    אחותו של תמיר ז"ל הי"ד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!