כואב

טרגדיה קשה: האברך הצעיר הרב אלעזר עוזרי זצ"ל נפטר מהמחלה הקשה

הרב אלעזר עוזרי | באדיבות המצלם
הרב אלעזר עוזרי | באדיבות המצלם
מדבקה טרגדיה-01

האברך החשוב הרב אלעזר עוזרי ז"ל מבני ברק, הלך הערב לעולמו לאחר מחלה קשה בגיל 35. היה אברך תלמיד חכם מחשובי אברכי כולל 'מורשה ודעת' בבני ברק. הותיר אחריו חמישה ילדים יתומים

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו לאחר מחלה קשה, האברך החשוב הרב אלעזר עוזרי ז"ל, מחשובי האברכים בכולל 'מורשה ודעת' בבני ברק והוא בן 35 בפטירתו. 

האברך ר' אלעזר ז"ל למד בכולל 'מורשה ודעת' של תומך התורה הרב דן גרטלר, בבית הכנסת הגדול בבני ברק, שם השתייך לקבוצה של הרב גרינבלט ובכל תקופת לימודו בכולל שקד על התורה והעבודה בצורה מיוחדת. גם בתקופת חוליו המשיך לשקוד על תלמודו וקיבל על עצמו את ייסוריו באהבה ובדומיה.  

במשך שנה וחצי חלה ל"ע במחלה הנוראה והממאירה והותיר אחריו את רעייתו שתחי' לבית משפחת נחום וחמישה ילדים קטנים בביתו שנותרו יתומים ללא אבא. 

המנוח הוא בנו של הרב אברהם עוזרי שליט"א, ונכדו של הגאון רבי שלום קלזאן זצוק"ל מגדולי רבני תימן.

על פי רצונו של המנוח הוא ביקש שמאז פטירתו, שייקברו אותו כמה שיותר מהר, ואכן שעה קלה אחרי פטירתו הוכרז כי מסע הלוויתו ייצא בשעה 23.45 מביתו ברחוב ירושלים 27 בני ברק, לבית החיים סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!