פרסום ראשון

רבני תימן במכתב הוקרה לכללית: "פועלים ללא לאות להתאים את כל צרכי הרפואה לציבור שומרי התורה בעדת תימן"

ועידת רפואה והלכה של רשת בתי ההוראה 'המאורות' לקהילות תימן | צילום יעקב כהן
ועידת רפואה והלכה של רשת בתי ההוראה 'המאורות' לקהילות תימן | צילום יעקב כהן

במכתב מיוחד של רבני "המאורות" – רשת בתי ההוראה לקהילות התימנים, הם מברכים ומודים לראשי המחלקה החרדית בכללית על הפעילות שלהם לטובת הציבור החרדי והנגשת המידע הרפואי לרבנים העוסקים בסוגיות הלכתיות רפואיות

למעלה מארבעים רבנים החברים ברשת בתי הוראה "המאורות" לק"ק התימנים, פרסמו היום מכתב ברכה לבכירי המחלקה החרדית של כללית על שיתוף הפעולה המתמשך עם רבני רשת "המאורות".

במכתבם משבחים רבני בית ההוראה את הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית ואת הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פתח תקווה, "העמלים והעוסקים בצרכי בריאות הציבור באמונה, מתוך דאגה כנה ואמיתית לבריאותם השלימה של ציבור בני התורה".

לדברי הרבנים החתומים על המכתב, במחלקה החרדית בכללית "פועלים ללא לאות יומם ולילה לא ישבותו, בפרט על מנת להתאים ולהנגיש את כל צרכי הרפואה לציבור שומרי התורה ובני התורה, על פי דעת גדולי ההוראה שליט"א. ועל הפרט, חובה עלינו להודות בכל לב, להנך תרי צנתרא דדהבא, על טרחתם המרובה ודאגתם הכנה, לעזור  ולסייע לרבני ישראל, מורי ההוראה, יושבי על מדין די בכל אתר ואתר, ובייחוד חברי ורבני רשת בתי ההוראה הארצית  "המאורות" לקהילות קודש תימן, בראשות רבותינו עיני העדה שליט"א, ובעין רחבה ובנפש חפצה מסייעים בכל אשר נדרשים".

בהמשך המכתב מוסיפים הרבנים כי פעילותם הרבה של כללית מתאפיינת "גם באמצעות הנגשת מומחי הרפואה המובילים בארץ ובעולם, יחד עם כינוסי רפואה והלכה בשיתוף הרבנים והמומחים. כאשר מטרתם המוצהרת היא שגדולי הרבנים ומורי ההוראה יקבלו את מיטב הכלים הרפואיים הנדרשים להם, לדעת להשיב לשואליהם בענייני רפואה וכל המסתעף מזה, כדת וכהלכה. אשר על כן, מחובת הכרת הטוב לפרסם עושי מצוה, אנו החתומים מטה מוקירים ומעריכים את כל פעולותיהם, ומברכים בכל לב, את הציבור הרחב – החרדים לדבר ה', הנעזרים בשירותי הרפואה של כללית, ברכת ה' תחופף עליהם ועליכם, וזכותם רבה היא עד מאד, ותפילתנו וברכתנו בעה"י שלא תצא תקלה מתחת ידם מעתה ועד עולם…"

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה בכללית הודה לרבנים החשובים על מכתב הברכה: " כללית, כארגון הבריאות המוביל בישראל, רואה לעצמה זכות וחובה להעניק את מעטפת שירותי הרפואה המקצועיים והחדשניים ביותר בהתאמה לצרכים של כל קהילה וקהילה. מכתבם של רבני קהילות הקודש מעודד אותנו להמשיך לפעול בגישה זו, לשמר את הקשר החשוב עם רבני הקהילות ולהציע מגוון פתרונות ושתופי פעולה בתחומי הלכה ורפואה. ".


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!