ברוך דיין האמת

אבל כבד: הלך לעולמו הגאון רבי ינון צדוק זצ"ל מחשובי תלמידי החכמים ורב הקהילה ברעננה

הרב ינון צדוק זצ"ל | באדיבת המשפחה
הרב ינון צדוק זצ"ל | באדיבת המשפחה

אבל כבד: הלך לעולמו הגאון רבי ינון צדוק זצ"ל מחשובי תלמידי החכמים ורב הקהילה ברעננה

הערב הלך לבית עולמו הגאון רבי ינון צדוק זצ"ל, רב קהילה ברעננה ומחשובי תלמידי החכמים בעיר בני ברק, לאחר שבשנתיים האחרונות חלה במחלה הקשה ונתייסר ביסורים קשים ומרים וקיבלם באהבה.

מכריו ובני משפחתו מספרים ל'המאורות' בצער ובכאב רב, כי המנוח רבי ינון זצ"ל היה אבן פינה יקרה בבית המדרש בלימודיו, כאשר היה מעמיק בחקר ההלכה והפוסקים עם ליבון ההלכה ומנהג קהילות תימן, ולא היה מניח עד אשר הבין הדבר לאשורו. וכך רבים נהנו ממנו עיצה ותושיה והכל בענוות חן מיוחדת ובצינעא שאין כמוה.

רבי ינון היה מזכה את הרבים בשיעורים מתוקים מדבש, בהלכה, במנהג, באגדה ובדרושים, וכדרכו הטובה היה מתבל את הדברים באופן השווה לכל נפש, וכפי גירסת חכמי תימן.

המנוח הוא בנו של הגאון רבי אברהם צדוק זצוק"ל מזקני וחשובי רבני תימן בדור האחרון, ואחיהם של יבדלו לחיים ארוכים, הרבנים הגאונים, הגאון רבי שלמה צדוק שליט"א רב השכונות הדרומיות בבני ברק, והגאון רבי שלום צדוק שליט"א רבה של בני עיש, ויתר בני המשפחה הכבודה.

הותיר אחריו את בני משפחתו הרוממה אבלים ודווים. בן 72 בלבד בפטירתו.

מסע ההלויה יצא הערב בשעה 22.00, מביתו רחוב הגר"א 5 בני ברק לבית העלמין סגולה פתח תקוה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!