מתחזקים

מרן הגר"ש בעדני חושף: "הפיגועים הקשים, הם לאור הסתלקותו של שר התורה, ומחמת הפגיעות בעולם התורה"

הגר"ש בעדני בשיחה בסמינר | צילום: יעקב כהן
הגר"ש בעדני בשיחה בסמינר | צילום: יעקב כהן

זקן חברי מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש בעדני מסר שיחה לבנות סמינר "מעלות יעל": "יש לאחרונה פיגועים קשים, זה בגלל שפוגעים בתורה, ומהסתלקותו של מרן שר התורה הרב קניבסקי, שההגנה שלו חסרה מאד. עליכם להתפלל כל יום על הגאולה", באתר בחדרי חרדים הובא תמליל דבריו:

במלאת השבעה לזכרו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל נערכה עצרת הספד והתעוררות בסמינר "מעלות יעל" בנשיאותו של נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן.

בעצרת נשא דברי חיזוק הגר"ש בעדני זקן חברי מועצת חכמי התורה שחיזק את בנות ישראל בתפילה וביראת שמיים. בדבריו אמר הגר"ש בעדני, "יש צרות רבות בעם ישראל, תרבו בתפילה לפני בורא עולם שישלח לנו משיח צדקנו, בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל וזה תפקידכם להרבות בתפילה". אמר.

בדבריו הוסיף כי לאחרונה אנו שומעים על פיגועים קשים, "עלינו להתחזק בתורה ומצוות, כשנלחמים נגד התורה הקב"ה מעורר אותנו".

עוד הוסיף הגר"ש דברים לזכרו של מרן שר התורה וציין כי לצערנו חסרה לנו ההגנה בדור בהסתלקותו של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל.

בדבריו ציין הגר"ש כיצד הדרך להקים בית של תורה. בסיום שאלו הבנות את הגר"ש "כיצד נזכה להקים בית כמו של הרב", הגר"ש חייך והשיב כשהוא נשנק בבכי "זכיתי באשה צדיקה, מזכה את הרבים מחזקת נשים בטהרה ובקדושה".

בתוך כך, יצוין כי שבוע לפני הסתלקותו של מרן שר התורה זצ"ל ביקר מנהל הסמינר הרה"ג הרב יחיאל יונה במעונו של שר התורה, במהלך השיחה בירך מרן שר התורה את הבנות שיזכו ללמוד בסמינר מעלות יעל "יזכו להינשא לבעלים תלמידי חכמים ולהקים בתים של תורה ולעשות נחת להוריהם".

בדברים שנשא מנהל הסמינר בעצרת ציין את הדברים ואמר כי ברכתו של מרן שר התורה זצ"ל והנהגתו של ראש הישיבה חכם שלום כהן מלווים אותנו בהצלחה הגדולה של הרישום שנשא הצלחה גדולה וזאת לאור ברכתם של גדולי ישראל.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!