שבר על שבר

הנרצח מפרדס כץ: ר' יעקב ישראל שלום ז"ל

ר' יעקב ישראל שלום ז"ל | באדיבות המצלם
ר' יעקב ישראל שלום ז"ל | באדיבות המצלם

הנרצח בבני ברק ר' יעקב ישראל שלום ז"ל בן 36 מרחוב ביאליק בפרדס כץ, מדובר בשבר כפול במשפחה, שכן אביו הרה"ג רבי מאיר שלום זצ"ל מחשובי קהילת עדת תימן בבני ברק נפטר בערב סוכות לפני שנה וחצי לאחר שנדבק בקורונה

הותר לפרסום שמו של ההרוג בפיגוע הרצחני בעיר בני ברק, למגינת לב הרב יעקב ישראל שלום הי"ד בן 36 משכונת פרדס כץ בעיר נרצח בידי המחבל המתועב שרצו בעודו נוהג ברכבו.

ר' יעקב ישראל ז"ל יליד בני ברק כ"ט אב תשמ"ה הוא בנו של הרב הגאון רבי מאיר שלום זצ"ל – מחשובי תלמידי החכמים בקהילות תימן בבני ברק, שנפטר בערב חג הסוכות תשפ"א לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 70 בפטירתו.

בבית הוריו הצדיקים גדל והתחנך, אביו רבי מאיר זצ"ל שהיה ממתפללי בית המדרש 'שער יוסף' ברחוב מהרש"ל בבני ברק. הוא נודע כשקדן מופלג ששקד על התורה יומם וליל, לעיתים נראה שוקד על תלמודו אף בבית הכנסת 'להורות נתן' של הגרע"י גשטטנר הסמוך לביתו.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' מהעיר רחובות, מכריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על אדם נעים הליכות ומאיר פנים לכל אדם ואדם, אנחנו לא מעכלים שהוא היה ואיננו.

המנוח התגורר ברחוב ביאליק 10 בפרדס כץ בבני ברק, על פי העדויות הוא בא להכנס לביתו עם רכבו הוא בא מרחוב השניים לרחוב ביאליק והוא נהרג לבית עולמו מירי של המחבל המתועב.

הוא הותיר אחריו את אמו האלמנה מרת זהבה שתחי', אחיו ואחיותיו רעייתו שתחי' וארבעה ילדים. דודו הגאון רבי שלום שלום זצ"ל – רב בית המדרש שערי יוסף לק"ק תימן בעיר בני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!