ברוך דיין האמת

ירושלים: אבל בקהילות תימן בירושלים עם פטירת הצדיק רבי עזרי חוברה זצ"ל

הרב עזרי חוברה זצ"ל | מתוך יוטיוב
הרב עזרי חוברה זצ"ל | מתוך יוטיוב

בד"ה: מירושלים מגיעה הבשורה הקשה על הסתלקותו של מיקירי קרתא דירושלים, הרה"צ רבי עזרי חובארה זצ"ל

המנוח הרה"צ רבי עזרי חוברה זצ"ל, הינו חתנו של הגאון רבינו שלום קלזאן זצוק"ל מגדולי רבני תימן בדורות האחרונים, ואחיו של הגאון רבי ציון חוברה שליט"א רב קהילת משכן אהרן בבית וגן בירושלים. רבי עזרי זצ"ל זכה לשמש לאחר פטירת הגר"י אלשיך זצוק"ל כמנהיג רוחני בביה"כ בית נחום בירושלים.

מכריו סופדים ל'המאורות', על דמות רוחנית ואישיות אצילה משכמה ומעלה, אשר זכה לקדש שם שמים בכל הליכותיו המופלאות, ידוע היה בקולו הנעים והערב, אשר בלב חם ומשתפך לפני קונו שימר מסורות תפילה רבים בעדת תימן שקיבל וירש מאבותיו ורבותיו.

בשנים האחרונות קבע את מקום תפילתו בבית המדרש בית הלוי ברחוב אהלי יוסף בירושלים, שם היה לדמות מופת ודוגמא, ומזקני העדה בירושלים. הגה בתורה כל ימיו, בעמל התורה ובדביקות מופלאה. כאשר בד בבד הקפיד על מנהגי אבותינו קלה כבחמורה, והיה אבן שואבת לרבים השואלים במנהגי ומסורות קהילות תימן לדורותיה.

לפני מספר שנים חלה ברגליו, ומאז לא יכל לצאת ולבוא כבתחילה, ולדאבונינו בלילה האחרון השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. זכה והניח בנים ובנות אחריו ת"ח ויראי ה', ההולכים בדרכו ובמורשתו.

מסע הלוויתו יצא היום אחה"צ, ואנחנו כאן נמשיך לעקוב ולעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

  1. למען הדיוק. המנוח בשנים האחרונות חרף היסורים שפקדוהו ואפפוהו ומות רעייתו ע"ה איווה למושב לו את בית הכנסת ובית המדרש יד שמעון וכולל זכרון יעקב. ועד לילו האחרון! היה מחובשי בית המדרש. אגב שם גם למד עשרות שנים לפני ואחרי תפילת הנץ עם החברותא רבי יעקב פנירי מחכמי בבל וסימו את כל המשנה ברורה ס"ק אחרי ס"ק. וכמו שהספידוהו מרורות הגה"צ רבי משה זכאים מרא דאתרא. ובנו מזכה הרבים וראש בית המדרש הרה"ג רבי ראובן זכאים. כדאי לשוחח עימהם. יש להם עימו סיפורים רבים. כמו כן חשוב חשוב לתמלל את כל ההספדים. אין לנו תמורתו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!