יהוד: אוהל הצדיק המקובל מיהוד בסכנת הריסה | וועדה מיוחדת הוקמה להצלת הציון הקדוש

ציונו הקדוש של רבי חיים סנואני ביהוד | באדיבות מערכת פניני עין חמד
ציונו הקדוש של רבי חיים סנואני ביהוד | באדיבות מערכת פניני עין חמד
מדבקה חשיפה-01

האוהל שעל ציון הצדיק רבי חיים סינואני זצ"ל בסכנת הריסה. בוועד מיוחד שהוקם להצלת הציון הקדוש מתארגנים לפעולות מחאה נגד עיריית יהוד והמועצה הדתית

האוהל שעל ציון הצדיק רבי חיים סינואני זצ"ל בסכנת הריסה. בוועד מיוחד שהוקם להצלת הציון הקדוש מתארגנים לפעולות מחאה נגד עיריית יהוד.

ארגון בשם הוועד להצלת ציונו הקדוש של הרה"ק רבי חיים סינואני זצוק"ל מפרסם כי האוהל שעל ציונו של הצדיק רבי חיים סנוואני זצ"ל ביהוד – בסכנת הריסה.

בהודעה שפרסמו בארגון נכתב: "הרשעים כים נגרש השקט לא יכלו, השלטונות לוטשים עיניהם על כל מקום תפילה, בהמשך למסע ההריסות במירון, כעת מתכוון השלטון הציוני לחבל בשאר המקומות הקדושים, צו הריסה מוכן כבר היל"ת על האוהל של האי צדיק וקדוש המקובל האלוק'י מרן רבי חיים סינואני זצוק"ל ראב"ד שערב בתימן, אשר שם פוקדים המוני בית ישראל לישועה ורחמים מדי יום ביומו ושופכים ליבם פני שוכן מרומים, כלל ישראל די בכל אתר ואתר יעתירו בתפילה שלא ישלטו ידי זדים על מקום הקדוש זה בד בבד יפעלו פעילות מחאה נגד עיריית יהוד מונוסון והמועצה הדתית אשר באמתלא של מבנה לא חוקי רוצים כעת להרוס המבנה שקיים שם כבר הרבה שנים ומשמש את הפוקדים והמתפללים".

בארגון אף מפרסמים את מספרי הפלאפון וכתובת המייל של אבי בטיטו יו"ר המועצה הדתית ושל רפאל חיים אזרק מזכ"ל המועצה הדתית ומבקשים מהציבור "להתקשר ולהסביר את הכאב ואת המחאה".

כתגובה לכך, גורמים בעיריית יהוד אומרים ל'המאורות', כי עקב כך שהמבנה נבנה ללא רישיון, בימים אלו העירייה פועלת להרוס את המבנה הישן ולבנות תחתיו מבנה מכובד יותר לכבוד הצדיק. אנו כאן נשוב ונעדכן על כל התפתחות בעניין.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!