קסת הסופר

"אין לנו ספר תורה לקריאה": בכפר סבא חגגו את השמחה המרגשת של הכנסת ספר התורה הראשון בבית הכנסת התימני

"אין לנו ספר תורה לקריאה" – כך פצח בהתרמה אחד המתפללים בבית הכנסת התימני בעיר כפר סבא – השה"ט ר' אלעזר חבני הי"ו, ובעקבות זאת הרימו את הכפפה מתפללי בית הכנסת 'תפארת ישראל' ברחוב יונה 16 בכפר סבא, למגבית מרגשת של כתיבת ספר תורה והכנסתו להיכל בית הכנסת 'תפארת ישראל'.

"לא להאמין איזו סייעתא דשמיא גדולה הייתה לנו, מספרים גבאי המגבית, אחד תרם 15.000 ש"ח, השני 10.000 ש"ח, השלישי 5.000 ש"ח, ואפילו הילד שלי תרם 200 ש"ח… לא להאמין איך ראינו בחוש את דברי חז"ל : 'פתחו לי פתח כחודו של מחט ואפתח לכם פתח כפתחו של אולם'…

"היום ר"ח סיוון תשפ"ב אנו מתכנסים כולנו יחד, זקנים אנשים ונערים, לברך על המוגמר ולהודות לה' על החסד הגדול שזיכנו כל המתפללים להתאגד באחדות בלב אחד, לרקוד ולדמוע יחדו בשמחת התורה ולהכניסו להיכל ה' בשבח והודיה" – מסיים הגבאי בהתרגשות גדולה.

כתיבת ספר התורה המהודר והמפואר, נכתב על ידי מכון 'קסת הסופר' בראשות הרב שלמה דהרי הי"ו, ונערך בידי אומן על ידי סופרי ורבני מכון הסת"ם הארצי 'קסת הסופר' הידוע לשם טוב ולתהילה, ובהמלצת גדולי ישראל שליט"א וזצ"ל.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!