דיווח

עדכון: אוהל הצדיק המקובל רבינו חיים סינואני ישופץ לרווחת ההמונים | 'המאורות' עם כל הפרטים

ציונו הקדוש של רבי חיים סנואני ביהוד | באדיבות מערכת פניני עין חמד
ציונו הקדוש של רבי חיים סנואני ביהוד | באדיבות מערכת פניני עין חמד

עדכון: אוהל הצדיק המקובל רבינו חיים סינואני ישופץ לרווחת ההמונים | 'המאורות' עם כל הפרטים

כזכור בשבועות האחרונים פרסמנו כי דווח שקבר הצדיק רבינו חיים סינואני זיע"א, הטמון בבית העלמין בעיר יהוד, נמצא בסכנת הריסה, ואשר על כן ישנה התקוממות בקרב הציבור. כתגובה לכך, גורמים בעיריית יהוד מסרו ל'המאורות', כי עקב כך שהמבנה נבנה ללא רישיון, בימים אלו העירייה פועלת להרוס את המבנה הישן ולבנות תחתיו מבנה מכובד יותר לכבוד הצדיק.

ברוך ה' לאחר בירורים נוספים, אכן כן יהיה, ואף ראש המועצה דתית בעיר יהוד מסר, כי המבנה שנמצא על קברו של הצדיק יהרס, ותחתיו יבנו מבנה מפואר ורחב ידיים, לרווחת וביטחון המתפללים וההמונים הפוקדים את ציונו הקדוש הנודע כמסוגל לישועות גדולות.

כזכור, בהודעה שפרסמו בארגון הוועד להצלת קברו של הצדיק, נכתב בזמנו: "הרשעים כים נגרש השקט לא יכלו, השלטונות לוטשים עיניהם על כל מקום תפילה, בהמשך למסע ההריסות במירון, כעת מתכוון השלטון הציוני לחבל בשאר המקומות הקדושים, צו הריסה מוכן כבר היל"ת על האוהל של האי צדיק וקדוש המקובל האלוק'י מרן רבי חיים סינואני זצוק"ל ראב"ד שערב בתימן, אשר שם פוקדים המוני בית ישראל לישועה ורחמים מדי יום ביומו ושופכים ליבם פני שוכן מרומים, כלל ישראל די בכל אתר ואתר יעתירו בתפילה שלא ישלטו ידי זדים על מקום הקדוש זה בד בבד יפעלו פעילות מחאה נגד עיריית יהוד מונוסון והמועצה הדתית אשר באמתלא של מבנה לא חוקי רוצים כעת להרוס המבנה שקיים שם כבר הרבה שנים ומשמש את הפוקדים והמתפללים".

אנו תפילה שאכן ציון קברו של הצדיק, יורחב באופן מפואר ונכבד, כיאות לכבודה של תורה ולזכרו של קדוש עליון זה הטמון בתוכו.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!