סיקור

למעלה ממאה נופשים יצאו לשבת חיזוק והתעלות במלון ציפורי בכינרת בטבריה | בראשות ראש המוסדות הגר"י יפת

למעלה ממאה נופשים מידידי מוסדות התורה והחסד 'מאורות הרש"ש' וארגון 'המאורות' בראשות הרה"ג רבי יהורם יפת שליט"א, יצאו לשבת התעלות וחיזוק באווירה מיוחדת במלון ציפורי בכינרת בטבריה

כבר בצהרי יום שישי נהנו האורחים מקבלת פנים מרשימה במיוחד כאשר בלובי המלון קידם את פניהם בר עשיר של מיטב מאכלי השבת, כאשר לצידו מוגש בר פתוח של קפה ועוגה בלובי המלון. לצד מתחם הספא הפתוח במלון הכולל בריכת שחיה, ספא, ג'קוזי, וחדר הכושר, אשר עמד לרשות הנופשים עד לזמן קצר לפני כניסת השבת.

במהלך השבת התקיימו הרצאות מרתקות מרב הקהילה וראש המוסדות הגאון הרב יהורם יפת שליט"א וכן מהגאון הרב יהונתן סיאני שליט"א, והמרצה הבכיר הרב אורי יצחק שליט"א, כאשר לכל אורך השבת משוררים ידועי שם על פי מיטב מסורת תימן, מלווים את כל מהלך התפילות והסעודות בשבת.

הנופשים נהנו בשבת במלון השוכן בסמוך לשפת הכנרת ומארוחות שבת משובחות, כאשר לאחר כל סעודה נערך 'עונג שבת' – 'ג'עלה' עשיר ומפנק, עם מגוון של פיצוחים ופירות העונה, בחדר הישיבות של המלון, לתוך השעות הקטנות.

משפחות הנופשים יצאו בתחושה מרוממת, וכבר מבקשים להירשם לפעם הבאה יחד עם הרב יפת האהוב.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!