כואב הלב

לאחר מחלה קצרה: מנהל האירועים שולי גברא הלך לעולמו בדמי ימיו

לאחר מחלה קצרה: מנהל האירועים ר' שולי (שלום) גברא הלך לעולמו בדמי ימיו

בשורה קשה הערב עם היוודע דבר פטירתו של ידידנו הדגול, ידיד בית ה' – ר' שלום (שולי) גברא ז"ל, במשך השנים בתפקידו היה מנהל אירועים באולמי ארמונות חן בבני ברק, ולאחר מכן ניהל את אולמי ריי אירועים בעיר ראש העין.

מכריו סופדים ל'המאורות' בצער רב, על אבדה יקרה ומיוחדת, שולי היה איש יקר, איש חיל ורב פעלים לכל דבר שבקדושה. היה איכפת לו לרומם את מוסדות התורה והחסד, לבו היה עירני ורחום לכל דבר וצורך, והיה שש ושמח לסייע בכל הנדרש בחפץ לב והרבה מעבר לשעות העבודה שלו.

ראש המוסדות הגר"י יפת שליט"א בהודעה מיוחדת אומר: יום קשה בהישמע הבשורה הקשה על הסתלקותו בטרם עת של ידידנו היקר ראש וראשון לכל דבר שבקדושה רבי שלום גברא ז”ל. תנחומנו הכנים שלוחים לרעייתו, בניו ובנותיו – יבדלו לחיים ארוכים – בנחמת ציון תנחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

  1. משפחת גברא היקרים ,
    שולי בנכם היקר ז"ל , שנקטף בדמי ימיו, היה איש המהווה השראה ודוגמה אישית לחברה האנושית ; אצילות , מאור פנים, ויכולת נתינה עד בלי סוף, יהי' זכרו ברוך , ומנוחתו בגן עדן , אמן..
    תנחמו משמים , צביה בשם כל משפחת גיאת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!