גלריה

איגוד קהילות תימן מגיש: מסיבת חנוכה וערב גיבוש לקהילת האברכים התימנית בעפולה עילית

איגוד קהילות תימן מגיש: מסיבת חנוכה וערב גיבוש לקהילת האברכים התימנית בעפולה עילית | גלריה

ב"ה זכתה העיר עפולה שזו כבר השנה השניה לפעילות מניין האברכים התימנים בעפולה עילית, מניין שהוקם במסירות נפש של ממש, ובנמרצות גדולה, בעשיית לילות כימים ללא לאות, והכל בזכות עידודם של רבותינו גדולי ומאורי הדור שליט"א אשר מנהיגים אותנו בכל צעד ושעל בדרכם של אבותינו זלה"ה זכותם תעמוד לנו אמן..

בנוסף זוכים אנו לשבתות של התרוממות והתעלות בצילם של רבותינו שליט"א שהגיעו כמה פעמים לשבות בעירנו בשנה החולפת, על מנת לרומם את ציבור בני התורה בע"ע, וכן לתמוך בייסוד המניין.

התוצאות ב"ה ניכרות בשטח, כאשר המקום מהווה אבן שואבת לאברכים בני תורה, אשר טורחים להגיע ממרחק, כשהם מציינים את האווירה המיוחדת והנעלית, וכן את הרגשת האחדות המיוחדת בין ציבור המתפללים.

ביום ראשון האחרון נר א' דחנוכה נערכה מסיבת חנוכה לאיחוד וקירוב הלבבות, המסיבה נערכה במתנ"ס 'בית אשכול' בעפולה עילית, במקום התקיימה סעודה מושקעת וחגיגית, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך. בסעודה הושמעו דברי תורה מפי הרב ינון קרוואני שליט"א רב ביה"כ יובל ישראל בעיר. כמו כן התקיימו תוכניות מיוחדות לנשות החיל ולילדים המתוקים. ובסיום הערב פצחו המשתתפים בשירה וריקוד שלשמחה והודאה לה' על העבר ובתפילה על העתיד.

ציבור האברכים לא הסתירו את התפעלותם מהערב המושקע אשר הצליח מעל המשוער, הודות למסירותם של המארגנים וכלל הציבור.

כאן המקום להודות לכל אחד ואחד מהמתפללים שמזיל מכיסו וטורח בגופו למען הצלחת המניין המיוחד, מי בגלוי ומי בסתר, וכן תודה מיוחדת לגבאים המסורים של ביהכ"נ ישורון ה"ה ר' יעקב בנימין יצ"ו ור' אברהם בנימין יצ"ו על העמדת המקום בחפץ לב ועל שיתוף הפעולה המבורך, וכן לנציגינו בעיריית עפולה מר צורי כהן יצ"ו העוסק בצרכי ציבור באמונה על עזרתו והשתתפותו בכנס.

כמו כן בתקופה האחרונה התבשרו האברכים בפתיחת לימודי 'מארי' לילדים ללימוד טעמי המקרא כמנהג ק"ק תימן, ויה"ר שיקויים בנו הכתוב "ויהי נועם…" אכי"ר.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!