מעניין

שלהבות מרצדות באלעד: שגרירי 'המאורות' התכנסו באלעד לפורום מרתק

שלהבות מרצדות באלעד: שגרירי 'המאורות' התכנסו באלעד לפורום מרתק

אלעד, רחוב רבי יוסי בן קסמא. שלהבות אש מרצדות נפלטו מגובשים במטרה נעלה אל הרחוב.

המקום – בית הכנסת בני תורה. מיד לאחר ערב שגרירים עשיר ומכובד, למען מפעלות מוסדות 'המאורות' ו'מאורות הרש"ש'.

השתתפו בו בערב זה כ40 שגרירים. כולם חדורי מטרה ונחושי הצלחה. להביא לכל הפחות מנין חברים וידידים להילולת הענק השנתית לזכרו הטהור של רבינו הרש"ש זי"ע.

הדבר המפתיע בערב זה, הוא המסר שעבר כחוט השני בין הנואמים השונים. לא מבקשים מהשגרירים תרומה גדולות, ולא שוחחו כלל על כסף.

הבקשה היא אחת ויחידה – צרפו כמה שיותר מכרים שלכם למעגל ההיכרות עם 'המאורות'. זה ותו לא! חברו אותם לפעולות הנשגבות, הביאו אותם להילולא המסורתית ו- – – זהו!!!

הגדילו לעשות ראשי 'המאורות', כשבשרו שללא שום קשר לקמפיין המתקיים בימים אלו, יתקיימו מידי תקופה ערבי שירה ופיוטים לבני ישיבות, ארוחות בוטיק ומסיבות יוקרה, כאשר בכל אלו ישתתפו בעז"ה כלל השגרירים שתפקידם כאמור לחבר עוד ועוד אנשים למעגל ההיכרות עם פעילות המאורות.

דברים מלהיבים ומעניקי כוח נשמעו מפי ראש הכולל ’מאורות הרש”ש’ הגאון רבי ישראל זכאי שליט"א, ששיתף בסוד ההצלחה, איך הופכים קהילה מתחילה בת 20 מתפללים, לאימפריה של בתי כנסת ומוסדות חינוך.

את דבר הארגון והמוסדות הביא הרב משה יפת שליט"א, שהרחיב אודות הפעילות השוטפת והתכניות המהפכניות העומדות על סדר היום. שאך ורק בסיועם של מוקירי המוסדות נוכל לעמוד בהם בהצלחה בסיעתא דשמיא.

הנאספים קיבלו בהתרגשות את פני הרבנים החשובים שבאו להביע תמיכה נלהבת, במפעל הענק הזה. הגאון רבי עמרם קורח שליט"א, בנו ממשיך דרכו של מרן הגאון רבי שלמה קורח זצ"ל רבה של בני ברק וזקן רבני תימן. הגר"י צברי מרבני העיר אלעד, הגר"א מלאכי ראש כולל עמלי תורה, הרב אביעד כפרי רב מדרשיית הנוער בבני ברק, והרב אליעזר קראווני רב קהילת תפארת ציון בארה”ב.

הערב נערך כאמור בבית המדרש בני תורה באלעד, סביב שולחנות ערוכים בכיבוד עשיר ומפנק, ארוחת בוטיק ופטיפורים.

השגרירים הודו בכל לב למארגים על הערב המהנה והמיוחד. כאשר כולם פה אחד אמרו כי היה שווה להצטרף למערך.

הגדיל לעשות אחד השגרירים שהכריז כי הוא לא יגייס אנשים למעגל ההיכרות, אלא ישתדל בל"נ לגייס שגרירים נוספים שייהנו מכל הטוב הצפון למי שנוטל חלק במפעל הקדוש הזה.

'המאורות' קוראים בזאת לכל אחד ואחד. הצטרפו ללגיונו של מלך! בואו לעזרת ה' בגבורים!

הצטרפו כעת למערך השגרירים האדיר, וטלו חלק בזכויות האדירות של ביסוס מסורת תימן, והפצת יהדות בעם.

להצטרפות שלחו מייל: Sm088302222@gmail.com או חייגו: 08-9302-302 שלוחה 1 או – 0527199650.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!