סיקור ענק

כמיטב המסורת: ברוב פאר והדר נחגגה ההילולא המסורתית לכבודו של הרש"ש הקדוש

ההילולא המסורתית של בני תימן: ברוב פאר והדר נחגגה ההילולא השנתית של ממלכת התורה והחסד 'מאורות הרש"ש' וארגון 'המאורות' – בראשות הגר"י יפת • ההילולא התקיימה לרגל יומא דהילולא רבה של גדול המקובלים מרן הרש"ש הקדוש זיע"א • גדולי הרבנים, מקובלים ומכובדים השתתפו במעמד ההילולא – בליווי תזמורת וסביב שולחנות ערוכים כיד המלך

כמדי שנה גם השנה נערך מעמד ההילולא המסורתית של מוסדות התורה והחסד 'מאורות הרש"ש' וארגון 'המאורות', בראשות הגאון רבי יהורם יפת שליט"א, אשר נערך לרגל יום הילולת גדול המקובלים בדורות האחרונים ומייסד תורת הכוונות על פי האר"י ז"ל – מרן הרש"ש, רבי שלום שרעבי זיע"א אשר היה מגדולי וענקי הרוח שהעמידה גולת תימן.

מעמד ההילולא המסורתית, נערך אמש יום רביעי י' שבט בגן אירועים 'הפרדס' בעיר רחובות, כאשר כ-500 איש מילאו את האולם על גדותיו, סביב שולחנות ערוכים כיד המלך, יחד עם הפקת מולטימדיה מרהיבת עין. את הערב הנעים אליה והב ותזמורתו.

נטלו חלק בין היתר במעמד הגדול, מרנן ורבנן הרבנים הגאונים, זקני וגדולי רבני תימן – ראש ישיבת נחלת יהודה הגר"י טיירי, המקובל הגר"א עפגי'ן, ורבה של רכסים הגר"מ תנעמי. כמו כן השתתפו, רבה של נס ציונה הגר"א צוריאל, אב"ד ת"א הגר"א יצחק הלוי, הגר"א שפירא, רבה של ק. עקרון הגר"י בן דוד, רבה של ק. מטלון הגר"י אושרי, רבה של שער אפרים הגר"מ אהרן, הגר"א צדוק, הגר"א עוזירי, הגר"א רמתי, הגר"ר דרעי, הגר"צ רענן, הגר"י כהן, הגר"פ כפרי, הגר"י גמליאל, הגר"א כוכבי, הגר"י צברי, הגר"א מלאכי, הגר"ר לגאמי, הגר"ב מליחי, הגר"ש קראווני, הגר"ש מזרחי, הגר"ל צברי, הגר"ע צדוק, הגרמ"מ רענן, מח"ס שולחן ערוך תימן הגר"ע שלומי, והגרא"א שלומי, ראש כולל 'מאורות הרש"ש' הגר"י זכאי, הגר"ש כובני, הגר"ח צדוק, ועוד שורת רבנים נכבדים ומכובדים.

הרבנים והנואמים העלו על נס בדבריהם את כלל פעולותיהם הכבירות של מוסדות 'המאורות' בראשות הרב יפת, למען עדת תימן בארץ ובעולם, ועוררו בדבר החשיבות לתמוך ולהיות שותפים במפעל כביר זה. כמו כן, השתתפו נציג העדה התימנית בכנסת, חה"כ הרב יוני משרקי (ש"ס), ראש עיריית נס ציונה מר שמואל בוקסר, אשר אף נשאו דברים חמים בשבח פעולותיו הכבירות של ראש המוסדות הגר"י יפת למען עדת תימן בכלל ובעיר נס ציונה בפרט. כן השתתפו מחזיק תיק תרבות תורנית בעיריית רחובות הרב אבנר אקוע, יו"ר המועצה דתית לשעבר הרב אלדד גדסי, פעיל הציבור בנס ציונה – הרב ערן רפאל ועוד. הנחה את הערב בטוב טעם ודעת, הרב ששון טרבלסי – חבר הנהלת מוסדות כיסא רחמים, ויו"ר מועצה הדתית בכפר סבא, ועוד רבנים חשובים ואישי ציבור נכבדים.

משתתפי המעמד לא יכלו לכלוא את רגשותיהם, כאשר בשיאה של ההילולא התקיימה טקס חלוקת המלגות המפואר של קרן 'ורוממתנו' שע"י מוסדות 'המאורות', בשיתוף מכון 'החיים והשלום' בראשות הגר"א יצחק הלוי שליט"א, כאשר כ-12 רבנים תלמידי חכמים מופלגים, מרבני 'המאורות', קיבלו פרסי הוקרה נאים ביותר, לאור עמלם הרב עם השקת פרי עמלם מכבשונם של גדולי רבותינו חכמי תימן זיע"א.

מארגני ההילולא ביקשו להודות בכל לב לידידנו הדגול המסור בכל לב לטובת הקהילה בעיר, הרב אבנר אקוע, מחזיק תיק תרבות תורנית בעיריית רחובות, על כל פעלו הרב ועל ההשתתפות הנכבדה בערב קדוש זה. כמו כן, בהנהלת המוסדות ביקשו למסור את התנצלותם בכל לב, על אי הנעימות שנגרמה במהלך הימים הסמוכים להילולא, אשר עקב העומס הרב, לא היה אפשרי להיענות ולהירשם למעמד ההילולא, ועמכם הסליחה. הודאה מיוחדת, לחברת ההפקות 'מאסטר הפקות' שליוותה את הערב בניהולו של המפיק ישעיה הלר, וכן לחברת האסטרטגיה 'מאצי' בהנהלת פרי ליבוביץ, יישר כחם וישאו ברכה מאת ה'.

צילומים: משה גולדשטיין


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!