חטיפת עולי תימן

ביוזמת חה"כ יוני משריקי: הממשלה צפויה להאריך את המועד להגשת בקשות לפיצויי משפחות עולי תימן

חה"כ יוני משרקי נואם בהילולת הרש"ש אשתקד | צילום מוישי גולדשטיין
חה"כ יוני משרקי נואם בהילולת הרש"ש אשתקד | צילום מוישי גולדשטיין

ביוזמת חה"כ יוני משרקי: הממשלה צפויה להאריך את המועד להגשת בקשות לפיצויי משפחות עולי תימן

ביוזמת ח"כ יוני משריקי הממשלה תאריך את המועד להגשת בקשות לפיצויים למשפחות עולי תימן ביום ראשון הקרוב, צפויה הממשלה לאשר את הארכת המועד להגשת הבקשות עבור ההסדר הכספי לפיצוי משפחות עולי תימן המזרח והבלקן בחצי שנה.

החלטת הממשלה מגיעה לאחר פעילות נמרצת של ח"כ יונתן משריקי מש"ס, שחשף בדיון בוועדת הכספים, שורה ארוכה של ליקויים בתהליך הגשת הבקשות, ליקויים שהביאו לכך שמשפחות שזכאיות לקבלת הפיצויים, לא מצליחות להגיש את הבקשות בזמן.

לדברי ח"כ יוני משריקי: 'ההחלטה מעבירה מסר ברור של תיקון. המדינה מעבירה את המסר כי היחס לבני הגיל השלישי שהם קבוצת הזכאים של הפיצויים, היא הראשונה במעלה. 'ללא עבר מפואר העתיד שלנו יהיה לוט בערפל'. אני שמח על ההחלטה הצפויה להיות מאושרת בממשלה.

"אני מודה ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' ליו"ר ועדת הכספים הרב משה גפני ולכל הגורמים שנרתמו לסייע להעברת ההחלטה'.

החוקר וההיסטוריון ר' מאיר קורח נואם בכנסת

קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!