גלריה

בהשתתפות הרבנים: יום עיון ושמחת החג בישיבת בית הלוי בירושלים | תיעוד

בהשתתפות הרבנים: יום עיון ושמחת החג בישיבת בית הלוי בירושלים | תיעוד

השתתפו במעמד וכיבדוהו בנוכחותם הרבנים הגאונים, רב ביהמ"ד הגר"ש יצחק הלוי, הגר"ש צדוק רבה של בני עיש, הגר"נ נוסבוים אב"ד נתיבות חיים, הגר"מ נדב מרבני ישיבת קול תורה, הגר"נ עומיסי מרבני פעולת צדיק ק"ס, הגר"ע צדוק רב ביהכנ"ס יד יחיאל ויונה, הגר"א צדוק רב ומו"ץ בבני ברק, ועוד. בדבריהם העלו הרבנים משא ומתן בהלכות החג ועוד.

שיעור מיוחד בהלכות החג ובסיומו שאלות ותשובות עם הציבור, נשא מרן הגר"י רצאבי ראש מוסדות 'פעולת צדיק' בני ברק, כאשר הרב בהעלאת זכרו הטהור של מוהר"ר יצחק הלוי זלה"ה ועמידתו האיתנה על משמר הדת בתימן ועל כך שאנחנו לא זכינו שיעלה לאה"ק להנהיג את עדתנו שירדה פלאים בעלותה ציונה, אך ב"ה כיום יכולים אנחנו לדבר על זה בלשון עבר, כאשר רואים את ההתעוררות ואת הפירות של הדורות הבאים לשם ולתהילה. ולאחר מכן עבר לדבר במשך שעה ארוכה בדברי אגדה מענינא דיומא בביאור מה שאנו אומרים באגדה והיא שעמדה לאבותינו ולנו, אח"כ דיבר על חשיבות תרגום קריאת התורה בזמנינו ושאין לבטלו גם אם אומרים שעל ידי כך יגדל הציבור בבית הכנסת, ועל מעלת עדת קודש תימן ומנהגיה שיסודם בהררי קודש, בסיום הדרשה עבר לדבר בהלכה בעניני קביעות עיתים לתורה, ויסוד ענין כל קבוע כמחצה על מחצה דאמי, וכן בעניין אמרת 90 פעמים מוריד הטל אם מתחילים מתחילת הברכה 'אתה גיבור' והמסתעף מזה.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!