מרגש

אלעד: בקהילת 'מקום מקדש' חגגו את סיום הזמן עם רב הקהילות בעיר | תיעוד

אלעד: בקהילת 'מקום מקדש' חגגו את סיום הזמן עם רב הקהילות בעיר | גלריה

ערב הצדעה והערכה התקיים בליל שישי האחרון בקהילת חניכי הישיבות "מקום מקדש" לבחורי הקהילה אשר עמלו בכל זמן חורף בלילי שבתות קודש הארוכים, ולמדו בבית המדרש.

כותרת הערב היתה תחת הסלוגן "ה' עמכם גבורי החיל", בו מעריכים מייסדי יוזמה זו את הבחורים, בו השתתפו כארבעים בחורים לקומזיץ עם אמני הרגש המשולב עם סיום מסכת ע"י אחד הבחורים החשובים בקהילה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם הגאון הגדול רבי ברוך עוקשי שליט"א רב ק"ק "בני התורה" בעיר אלעד אשר דיבר בחשיבות התורה היוצרת שלום בין התאוות שמקורם בארציות ובחומר לבין השאיפות להתקדמות בעבודת ה' שמקורו בשמים וברוחניות. כמו"כ דיבר הרה"ג אריאל מלאכי שליט"א ראש ביהמ"ד "עמלי התורה" על הקשר חג הפסח לאאע"ה  שהוא בכח הפצת האמונה והתורה, וכל בחור ובן ישיבה המייצג את חיילות הקב"ה, בכוחו להשפיע על הסביבה.

כמו"כ הוכרז באירוע על מיזם ה"חבורות" שע"י "רוממתנו" הפועל תחת מכון ה"מאורות", הקרן לחיזוק כתיבת חידו"ת ע"י בני הישיבות הק' באה"ק, וכבר עשרות רבות של בחורים נענו לקריאה זו בס"ד.

בסיום הערב נערכה הגרלה בין הבחורים על קולקציה שלימה נאה לכבוד חג הפסח. הבחורים ציינו בסיפוק רב את ההתעלות הרוחנית והודו לתורמים הנכבדים על עידודם, וביקשו מהמארגנים לייסד פרוייקט זה שייקרא "נקבלה" כבר בערבי שבתות הקיץ הבעל"ט.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!