צפו

"הרב עוזי משולם – אני מבקש את סליחתך" | חה"כ יוני משריקי בנאום בציון יום המודעות לפרשת חטיפת ילדי תימן

יוני משריקי | צילום: יעקב כהן.
יוני משריקי | צילום: יעקב כהן.

"הרב עוזי משולם – אני מבקש את סליחתך" | חה"כ יוני משריקי בנאום בציון יום המודעות לפרשת חטיפת ילדי תימן

אמש (שלישי) נערך במליאה ציון יום המודעות לפרשת ילדי תימן, המזרח והבלקן. בנאום מיוחד שנשא במליאה חה"כ הרב יוני משריקי התייחס לפרשת ילדי תימן שאירעה בקום המדינה ולטרגדיה שמלווה את המשפחות עד היום.

בהמשך נאומו הזכיר חה"כ משריקי את "בקשת הסליחה" של יו"ר התנועה הרב אריה דרעי מהרב עוזי משולם ז"ל, וביקש להצטרף גם הוא לבקשה זו מעל דוכן הכנסת.

עוד ציין: "בשבוע הבא נציין את יום פטירתו של האיש שניהל את המאבק הציבורי הנחוש לחשיפת האמת בפרשה – הרב עוזי משולם ז"ל. אני מנצל את הבמה החשובה הזו של הכנסת, כדי לבקש ממך סליחה הרב עוזי משולם".

"ביום זה עלינו לומר בקול ברור כי המדינה צריכה לבדוק באופן המעמיק ביותר והמקצועי ביותר, את השאלה מה היה חלקם של הגופים הממשלתיים בפרשה הכואבת הזו".

צפו בדברים המלאים:


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

5 תגובות

  1. אין מה לבקש סליחה מעוזי משולם שהיה מבזה את גדולי ישראל זצוק"ל ברבים כולל הרב עובדיה יוסף זצ"ל בדרשותיו ברבים [באוזני שמעתי! ולא משמועה!] ומדבר עליהם שכולם אוהבי שוחד ושלמונים עפ"ל!!!, והיה מרמה את הרבים ועושה עצמו כ"מקובל" בזמן שהיה בור ועם הארץ גמור ומגלה פנים בתורה שלא כהלכה, וסחף אחריו אנשים תמימים, והובילם למצב של פיקוח נפש, וחשש שירצחו סם או ירצחו אחרים, [יהוד… ] ומי שלא הסכים עם דעתם נהגו בו באלימות פיזית ומילולית, וכדי לעשות לעצמו שם בגיבורים התלבש על פרשת ילדי תימן שהציבור החרדי צועק ןצעק עליו שנים רבות לפני שהוא קם מהשינה, ולא מגיע לו שום פריבלגיה, ושום בקשת סליחה!!!
    ואני לא בא להצדיק את השלטונות ומגלגלים חובה ע"י חייב…

    1. עפרא לפומייכו…
      תתבייש חצוף. הרב עשה בשביל כל עם ישראל שלא יהיה חלילה דין פה למטה . "לא תגנוב" , בגונב נפשות מדובר הכתוב עשרת הדיברות . אם אינך יודע מי היה הרב . עדיף שתשב בשקט . ואל תיתן לי להעביר במילים. אני במקומך הולך לציון שלו בוכה ומבקש סליחה. צדיק יסוד עולם שמסר נפש לא בשבילו אלא בשביל אחרים .
      שבת שלום ומבורכת ❤️.

  2. ח.מ-ראשי תיבות חייב מטה-חייב מעלה.תתבייש ותקבור את הלשון של עצמך בתוך אדמה רקובה.איך אתה מעז לדבר על הרב עוזי משולם זצוק"ל.הצדיק היה ירא וחרד לדבר ה' בלבד ועלה קודש ביסורים נוראיים קרבן עולה לכפר בעדינו.לא עשה למען עצמו למען כיסא למען כיסו.אני משער שאתה "חרדי תימני" הדין על יודעי התורה וההלכה שישבו בכיסאות ולא צייצו מכלל המפלגות החרדיות/דתיות שב 1994 ישבו בממשלת רבין והפקירו את הרב וחסידיו למיתה ועינויי נפש וכלא עד מוות!
    כבר אבא שלום שבזי זצוק"ל אמר על טיפוסים כמוך-אל תמסרה אותם ביד בזויים-יהיו קנויים.אם אתה מזרע ישראל תעשה תשובה דחוףףףף ומהר כי דברי הרב משולם מתממשים למול עינינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!