טרגדיה בראש העין: הילד ישראל מדמוני ז"ל שנפל מגובה רב – יובא היום למנוחות

צילום: Prateek Gautam
צילום: Prateek Gautam
מדבקה טרגדיה-01

טרגדיה בראש העין: הילד הקטן ישראל מדמוני ז"ל, בן הרב אריה מדמוני שליט"א שנפל מגובה רב בעוד ששהה בחופשה בגיאורגיה – יובא היום למנוחות בבית העלמין המקומי בראש העין

ראש העין הישנה מתעטפת באבל כבד עם הישמע האסון הכבד, עם פטירתו בערב שבת האחרונה (פרשת עקב) של הילד היקר ישראל מדמוני ז"ל, בעוד ששהה עם בני משפחתו בטיביליסי – גיאורגיה ונפל מגובה של 3 קומות, ולאחר ביצוע פעולות החייאה של פראמדיקים נקבע מותו ל"ע.

הילד ישראל מדמוני הוא בנו של יבדל לחיים ארוכים האברך היקר הרב אריה מדמוני שליט"א, חתנו של ידידנו היקר רודף צדקה וחסד, ראש מכון 'קסת הסופר' – הרב שלמה דהרי שליט"א. לאחר שהובא ארונו ארצה, היום יום שני כ' מנחם אב תשפ"ג, בשעה 17.00, תתקיים הלוויתו בשער בית העלמין המקומי בראש העין.

ראש המוסדות הגר"י יפת שליט"א בהודעת אבל מיוחדת אומר: "עם הישמע דבר הידיעה הקשה בהסתלקותו של נכדו של ראש וראשון לכל דבר שבקדושה ידידי היקר והאהוב הרב שלמה דהרי שליט"א, הנני שולח את תנחומי בשמי ובשם כלל בני קהילות קודש תימן בארץ ובתפוצות, כוס תנחומים שלוחה לבני המשפחה הנכבדה, להורים השכולים, לסבים היקרים יבדלו כולם לחיים ארוכים, בנחמת ציון תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד, ושלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולינו. ואנו תפילה שה' ירפא את השבר הגדול שפקד אתכם, ותראו רק שובע שמחות תמיד. אמן כן יהי רצון".

בני המשפחה הנכבדה יושבים שבעה בבית הסבא הרב דהרי, ברחוב הסנהדרין 27 ראש העין. זמני התפילות יפורסמו בהמשך.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!