בצל המשבר הלאומי

נציג העדה התימנית: ח"כ הרב יונתן משריקי, מונה ליו"ר ועדת הבריאות של הכנסת

ח"כ משרקי בסוכת יו"ר המוסדות הגר"י יפת שליט"א, סוכות תשפ"ד | צילום: ח. כהן
ח"כ משרקי בסוכת יו"ר המוסדות הגר"י יפת שליט"א, סוכות תשפ"ד | צילום: ח. כהן

בברכת מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה שליט"א, מינה יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי הי"ו את ידידנו היקר, נציג בני עדת תימן ח"כ הרב יונתן משרקי הי"ו ליו"ר ועדת הבריאות של הכנסת, במקומו של ח"כ הרב אוריאל בוסו הי"ו שמונה לשר הבריאות (לבקשת ח"כ הרב משה ארבל הי"ו שביקש להתמקד בתפקיד שר הפנים) – כאשר המטרה העליונה היא, לתת מענה מהיר וסיוע יעיל בעיצומה של מלחמת 'חרבות ברזל' והעומס על מערכת הבריאות שבא בעקבותיה.

ח"כ משרקי מסר היום: "הבוקר נקראתי על ידי יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי, למלא את תפקיד של יו"ר ועדת הבריאות של הכנסת. אני מבקש להודות ליו"ר התנועה על האמון שנתן בי, ולהודות לשר הבריאות ח"כ אוריאל בוסו ולאחל לו הצלחה בתפקידו החדש".

לאחר שוועדת הבריאות אישרה הערב את מינויו ליו"ר הוועדה, פנה ח"כ משרקי למשפחות החטופים והנעדרים ואמר בפתח דבריו: "ליבנו אתכם בשעה הקשה הזו שאתם מצויים באי וודאות לגבי גורל יקירכם. אנו מתפללים לשובם לשלום של יקיריכם ולהחלמת הפצועים".

ארגון 'המאורות' מאחל לח"כ הרב משרקי הי"ו הצלחה בתפקידו החדש והחשוב מאד בפרט בימים קשים אלו, ומי יתן שיזכה בע"ה להיות לעזר ואחיסמך רק באירועים משמחים ולקדש שם שמים, אמן ואמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!