עצרת תפילה

ילוד יעקב יצעק: תפילתם של תשב"ר במודיעין עילית בקעה רקיעים

במסגרת פעילותו המבורכת של הארגון לילדי תימן 'אלפי יהודה', נערכה ביום רביעי ג' דמר-חשוון, תפילת תשב"ר המונית בעשרות מקומות ברחבי הארץ, בהשתתפות המורי הרה"ג רבי אופיר אריאל שליט"א.

נקהלו הילדים בכל עיר ועיר, אל אחד מבתי הכנסיות שם שפכו שיח לפני בורא עולם, שישמור על עמו ישראל מכל אויבינו הקמים עלינו לרעה.

בתפילה במודיעין עילית השתתף גם הישיש רבי חיים מורחי הי"ו מילידי העיר דמאר שבתימן לאחר המעמד אמר לנכדיו: זה כמו שהיינו עושים בתימן, וסיפר, כי הוא זוכר בילדותו שנה אחת היתה עצירת גשמים, עד שהגיע המושל הערבי ליהודים ואמר להם 'סירו צאלו', לכו להתפלל. כי גם המושל הגוי ידע מי הם בניו של מקום וביד מי לפתוח שערי שמים.

הלכו הילדים עם מלמדיהם לבקעה סמוכה לעיר דמאר הנקראת 'פגי'ר יעקוב', ע"ש צדיק אחד שד"ר מארץ ישראל שנקבר שם, ופתחו בתפילות ובתחנונים, ולא הספקנו לחזור משם וכבר כל הבגדים היו רטובים מהמטר שניתך ארצה.

ויה"ר שכשם שעשה המקום ב"ה ניסים לאבותינו, כך יעשה עימנו בזמן הזה, אכי"ר.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!