וידאו וגלריה

קָשֶׁה הַיּוֹם לְיִשְׂרָאֵל | מרן הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי זצוק"ל, בעל ה'ברכת מרדכי' ור"י עטרת ישראל

מירושלים באה הבשורה המרה על הסתלקותו לגנזי מרומים של מרן הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי זצוק"ל, בעל ה'ברכת מרדכי' וראש ישיבת 'עטרת ישראל', זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'.

מרן ראש הישיבה זצ"ל, שריד לדור דעה, חתנו הגדול של מרן המשגיח הגה"צ רבי מאיר חדש זצוק"ל, נפל למשכב בחודשים האחרונים, והיום בבוקר – יום ההילולא של רחל אמנו ע"ה, שהיה רגיל הרבה לפקוד את קברה – "נצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון הקודש" למגינת לב משפחתו, תלמידיו כבניו, עולם התורה והעולם היהודי בכלל.

לא נוכל להקיף במילים קצרות את כל דמותו הנדירה ומפעליו הכבירים, רק נציין את הקשר המיוחד שלו לבני תימן והיחס החם למורשת העדה ולמנהיגיה. גדולה האבידה, ואין לנו תמורתה. תנצב"ה.

לפניכם תיעודים מרגשים של מרן זצ"ל עם להבחל"ח גדולי רבני עדת תימן מרנן הגר"ש מחפוד והגר"פ קורח שליט"א במעמד 'חדש בקרבי' שע"י 'ארגון יוצאי תימן' בראשות הרב מרדכי יצהרי שליט"א, וכן תיעוד מכתיבת אותיות בספר תורה שהוכנס לביהמ"ד של מוסדות 'זכור ליעקב' בראשות הגר"נ זכריהו שליט"א – רב ק"ק עדן.

צילומים: ארגון יוצאי תימן, שוקי לרר.

צפו: מרן הגרב"מ זצ"ל משתתף ונושא דברים במעמד 'חדש בקרבי 5'

קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!