מכתב נדיר

מרנן ורבנן שליט"א חברי שלושת ה'מועצות' קוראים לציבור: להתכנס לעצרות תפילה ותשובה בער"ח כסלו

תפילה בכותל | צילום אילוסטרציה
תפילה בכותל | צילום אילוסטרציה

"לרגל המצב הקשה בארץ ישראל, בימים אלו שמחוץ תשכל חרב ומחדרים אימה קוראים אנו לאחינו בית ישראל בכל מקומות מושבותיהם בארץ ישראל ובגולה, להתכנס בעת רצון ערב ראש חודש כסליו, אנשים, נשים ותינוקות של בית רבן לזעוק, להתחנן ולהריע, ולהתעורר בתשובה, כל קהילה ומנהגה באמירת תהילים או לנוהגים להתפלל תפילת יו"כ קטן בער"ח אשר יש בכחה לבטל גזירות", כך במכתב המשותף של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, חברי מועצות גדולי וחכמי התורה של דגל התורה, אגודת ישראל וש"ס.

"בהיכלי הכוללים, בישיבות הגדולות והקטנות, ובבתי הכנסיות בכל אתר ואתר יתכנסו להתפלל ברוב עם, ובמוסדות החינוך של תשב"ר ובבתי יעקב ובסמינרים מכיתות ז' ומעלה. נשים שיש להן האפשרות תתכנסנה בעזרות הנשים בבתי הכנסיות, ומי שאינו יכול להצטרף לתפילת הרבים, ישתתף במקומו ויצטרף יחד עם כלל ישראל בתפילה הכוללת.

"ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים, והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים, וישמע קול שוועתנו ויחון אותנו ברחמים גדולים ובתשועת עולמים". עד כאן לשון המכתב הנדיר שהתפרסם בעש"ק פרשת 'חיי שרה' בכל היומונים של היהדות החרדית.

כפי שנחשף כאן, גם בארגון 'המאורות' עמלים על הפקת עצרת ענק לחיזוק ותפילה כמנהג ק"ק תימן, בהתלכדות כלל הקהילות ובראשות מרנן ורבנן זקני ומנהיגי העדה שליט"א – פרטים יבואו בקרוב!

עצרות תפילה והתעוררות נוספות שיתקיימו אי"ה בבני ברק ורחובות מתפרסמות בכתבה המתעדכנת >>>


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!