ברוך דיין האמת

טוֹב שֵׁם מְשֶׁמֶן טוֹב: מארי עמראן אלג'ראדי זצ"ל | הלוויתו היום (א) בבית שמש

אמש (מוצ"ש) הגיעה הבשורה המרה על פטירתו של אחד מאחרוני חכמי תימן בדורנו, מארי עמראן בן מארי סעיד סאלם אלג'ראדי זצ"ל, שהלך לבית עולמו בשיבה טובה שעה קלה לאחר צאת השבת.

מארי עמראן זצ"ל, משרידי דור דעה בתימן וגאון עצום שכל רז לא אניס ליה, היה נותן הרשאות לשו"ב ועוסק בגיטין וקידושין מטעם השלטון שם, ונודע גם בכח השתיקה שלו וענוותנותו העצומה.

בספר 'בחירי סגולה' מספר עליו אחיינו יבדל לחיים ארוכים, רבי פאיז גראדי: "דודי עמרם (תרגום של 'עמראן' בלשון הקודש הוא 'עמרם', ולכן גם היה מכונה בפי רבים בארץ הקודש כ'עמרם'. ש"ש), המשיך ללמוד אצל אחיו ר׳ סאלם גָּרַאדִּי יצ״ו, ונסמך על ידו, לפני כשלושים וחמש שנים. אף הוא שימש את הקהילה באַרחַבּ וברַידִּהּ, קרוב לשלושים שנה, בלימוד תשב״ר, שחיטה, טריפות וניקור. ר׳ עמרם אהב ללמד לתינוקות את מסורת הקריאה בדקדוקה המלא. יש לו נעימות מיוחדות לקריאת התורה והנביאים, וגם נעימה מיוחדת להלכות שחיטה, קרובה לנעימת המשנה. הקפיד מאוד על השקפה טהורה ויראת שמים של תלמידיו, ויצאו מתחת ידו תלמידים טובים".

הלוויתו היום (א) בשעה 14:30, בבית העלמין המקומי בית שמש.

יושבים שבעה בבית המנוח, רח' הרצל 1118 כניסה ב' (מול 'ויקטורי').


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!