מיזם חדש

בקרוב: איגוד הקהילות ו'המאורות' בסדרת כתבות פרופיל מרתקות על קהילות קודש תימן ברחבי הארץ | כל הפרטים

הדמיה לבית 'איגוד קהילות תימן' בארץ הקודש | צילום אתר המאורות
הדמיה לבית 'איגוד קהילות תימן' בארץ הקודש | צילום אתר המאורות

כחלק מפעילות 'איגוד הקהילות', נקראים גבאי בתי הכנסת וקהילות הקודש בכל רחבי הארץ, למלא את השאלון ולצרף תיעודים מבית הכנסת וחיי הקהילה, שבהמשך יתפרסמו בסדרת כתבות באתר 'המאורות' – כאשר על כל קהילה וקהילה תיערך ידיעה נרחבת ומקיפה ככל האפשר, עם חשיפה גדולה.

'איגוד קהילות בני התורה דק"ק תימן בארץ הקודש' נוסד בהכוונתם של מרנן ורבנן עיני העדה שליט"א, על מנת לשמש כשופרם של בתי הכנסת וקהילות קודש תימן בכל מקום ומקום ולתת מענה בשלל נושאים, שכגוף מאוחד ומלוכד נוכל לסייע ולהסתייע איש ברעהו, קהילה בזולתה.

ואכן, ניתן כיום מענה במגוון נושאים נרחבים העומדים על סדר היום, בין היתר: פרקי הדרכה מגוונים ועשירים בתוכן אקטואלי, על צורת ניהול בתי הכנסת ועוד, עזרה בקבלת הקצאות לבתי הכנסת מהרשויות המקומיות, סיוע בארגון כינוסים ואירועים סביב מעגל השנה בחיי הקהילה, ועוד ועוד.

<< למילוי שאלון איגוד הקהילות – לחצו כאן >>

כעת קורא אתכם 'איגוד הקהילות' אל הדגל, להביא לידיעת הציבור הרחב בכל מקום ומקום, מהוואי וחיי הקהילות השונות, וזאת על ידי שכל קהילה וקהילה תקבל את הבמה הראויה לה בכתבת פרופיל מרתקת על הקהילה מיום היווסדה ועד עצם היום הזה, כולל שלל תיעודים מיוחדים מאירועי השנה וכדומה.

אנו פונים ומבקשים בזאת מכל גבאי הקהילות, לענות על השאלון בקישור המצורף כאן, לעדכן את פרטי הקהילה ולספר כמה שיותר על חיי הקהילה ותולדותיה, כולל העלאה אוטומטית של תמונות של בית הכנסת, אירועי השנה ומהוואי הקהילה.

כאמור, הפרופילים והתיעודים יפורסמו במדור מיוחד באתר 'המאורות', ועוד פלטפורמות במדת האפשר בע"ה ובל"נ. עם זאת, אין המערכת מתחייבת להעלות כל חומר שישלח, ושומרת לעצמה את הזכות לנהל את המיזם לפי שיקול דעתה.

שימו לב, שאלון שאיננו מלא כראוי, עם מיטב הפרטים, לא יוכל לשמש אותנו לפרסום במדור הנ"ל.

להשלמת והוספת פרטים, ניתן לשלוח גם בדוא"ל: Sm088302222@gmail.com או בטל': 050-902-1-902.

<< למילוי שאלון איגוד הקהילות – לחצו כאן >>


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!