צפו

טועמיה חיים זכו: סדר ליל שישי לעשרות בני ישיבות בק"ק 'יד יחיאל יונה' – ירושלים | תיעוד וסיקור

מדי ליל שישי, עורך הרה"ג רבי עזריאל צדוק שליט"א רב ק"ק 'מחניים' ירושלים ומנהל רוחני בישיבת 'דרכי משה' בביתר עילית, סדר לימוד מיוחד לעשרות רבות של בני ישיבות, הבאים להתבשם ולעמול בתורה הקדושה בשעות הקטנות של הלילה בבית המדרש 'יד יחיאל יונה' שבירושלים, כשלאחר מכן מוגש לכלל הלומדים כיבוד קל וחמין (צ'ולנט) כמיטב המסורת הישיבתית.

כמו כן, כחלק מסדר הלימוד מתקיים בסופו גם תפילה מיוחדת וסדר 'הפרת עצה' בעקבות המצב הקשה, להחזרת השבויים ולהחלמת הפצועים ולהצלחת כל העומדים על משמר ארצנו.

הגר"ע צדוק שליט"א מספר ל'המאורות', כי "בני הישיבות המסתופפים באופן קבע בבית מדרשינו מדי ליל שישי, שואבים כוחות וחיזוק מיוחדים לכל השבוע הקרוב, כאשר הם נפגשים עם חבריהם מבני עדת תימן מטובי הישיבות הקדושות בעיר ירושלים ומחוצה לה, ובלימוד בצוותא מעמיקים בסדרי הלימוד הישיבתיים ומתפלפלים בהבנה ובהנאה שאין שני לה. וכך, אנו זוכים עוד ועוד להאיר את לבם בשלהבת אור התורה המרצדת בם עוד ועוד".

"מי יתן ונזכה להרחיב את שורות בית המדרש לעוד מאות לומדים מבני הישיבות כהנה וכהנה, להגדיל תורה ולהאדירה", מסיים הגר"ע צדוק שליט"א את דבריו בתקוה ובתפילה.

צילום: באדיבות המצלם


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!