וידאו וגלריה

תיעוד דומע: מרן הגר"ש מחפוד שליט"א בסיור בישוב 'בארי' ובתפילה על ציון ה'בבא סאלי' זי"ע

צילום: אשר מדמון
צילום: אשר מדמון

מרגש עד דמעות: חבר מועצת חכמי התורה, מרן הגאב"ד הגאון הגדול רבי שלמה מחפוד שליט"א, הקדיש מזמנו לסיור בישוב בארי שבעוטף ישראל, וחיזק את התושבים וכוחות הבטחון.

כידוע, אינו דומה "תא שמע" ל"תא חזי" (אינה דומה ראייה לשמיעה), ומרן שליט"א ביקש – למרות הקושי האישי והכללי – להגיע ולראות מקרוב את תוצאות הטבח הנורא שאירע בשמחת תורה האחרון, אצל אחינו שבדרום הארץ, להרגיש ולכאוב את כאבם, להשתתף בצערם ולחזק את רוחם.

במהלך הסיור אמר מרן הגר"ש שליט"א פרקי תהלים בשברון לב ובדמעות, השיב לשאלות הלכתיות של חיילים ששמעו על בואו והזדרזו לבוא ולשטוח את ספיקותיהם לפניו ובירכם בחום.

ידידנו הרב נרקיס אדוארד הי"ו – מקורבו של מרן – ששיתף אותנו בתיעוד הנדיר, סיפר ל'המאורות' כי "הסיור היה מרגש מאד, עם רגעים נשגבים שגילו טפח והסתירו טפחיים מגדלותו של מרן שליט"א, שנושא בעול הציבור פשוטו כמשמעו, מחזק לבבות שבורים, ומנהיג את הדור כולו כאשר ישא האומן את היונק".

יצוין כי בדרכו, עצר הרב בנתיבות שבדרום לתפילה בציונו של הגה"ק ה'בבא סאלי' זי"ע – שיום הילולתו בקרוב, והעתיר בתפילה ובתחנונים לישועת הכלל והפרט.

צילומים: אשר מדמון ובאדיבות המצלם


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!