וידאו וגלריה

סיקור ותיעוד מסכם, ושידור חוזר: עצרת התפילה של מוסדות 'המאורות' ברחבת הכותל המערבי | צפו

היום (ד) בשעות הצהריים של ערב ראש חודש שבט התשפ"ד הבעל"ט, נערכה עצרת התעוררות ותפילת רבים כמנהג ק"ק תימן על ידי מוסדות 'המאורות', ברחבת הכותל המערבי ובשידור ישיר עולמי.

בעצרת השתתפו: מו"ר ראש המוסדות הגר"י יפת שליט"א, הגאון הגדול רבי יצחק מועלם שליט"א – ראב"ד ביתר עילית, הגאון הגדול רבי יואב אושרי שליט"א – רבה של קרית מטלון, הגאון רבי עזריאל צדוק שליט"א – רב ק"ק 'יד יחיאל יונה' ירושלים, הגאון רבי איתן גברא שליט"א – מראשי ישיבת 'שיח התלמוד', הגאון רבי אהרן בניהו שליט"א – רב ומו"צ בק"ק 'אהל דאר' ירושלים, ויו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב יונתן משריקי.

את המעמד נורא ההוד פתח מו"ר ראש המוסדות שליט"א בדברי התעוררות קצרים ובהודאה לכל העוסקים במלאכת הקודש, וכיבד את הגר"י מועלם שליט"א לשאת דברים ולעבור לפני התיבה באמירת הסליחות. לאחר מכן ניגש הגר"א גברא שליט"א לי"ג מדות, ולסדר 'הפרת עצה' ניגש הגר"ע צדוק שליט"א.

יצוין כי התפילות נאמרו מתוך הקונטרס המפואר "וְנִוָּשֵׁעָה" שיצא לאור במיוחד לתקופה זו על ידי 'מכון המאורות', ובו כל התוכן הנצרך לעת צרה – כמנהג ק"ק תימן ובמשנתם של רבותינו עיני העדה.

בסיום התפילה ערכו הרבנים 'מי שבירך' לרפואת הנפגעים, להשבת החטופים והנעדרים ולהצלחת כוחות הבטחון. כמו כן, הוקרא מכתבו המיוחד של חבר מועצת חכמי התורה מרן הגאב"ד הגאון הגדול רבי שלמה מחפוד שליט"א, שנבצר ממנו להשתתף במעמד ושלח אגרת חיזוק למשתתפי העצרת ולכלל הציבור – "אנחנו חייבים להתעורר, ולא לתת לשגרה לקרר את חרדתנו מהצרה האופפת אותנו יחד עם כל עם ישראל", כתב מרן הגאב"ד שליט"א, "נתחזק בעמל התורה, אם בתוספת זמן לימוד, אם בתוספת עומק בלימוד. נתחזק בתפילה, בציבור, בכוונה, ובאיסור דיבור. נתחזק בעבודת העבודות – להיות באחדות שכם אחד".

תודתנו והערכתנו, בשם כל הקהל הקדוש, לידידנו שלוחא דרבנן יו"ר ועדת הבריאות ח"כ הרב יונתן משריקי הי"ו, על השתדלותו הגדולה וסיועו הרב לקיום העצרת. שכרו כפול מן השמים ותשואות חן חן לו.

צילום וידאו: שיא לייב | צילום תמונות: יצירת המופת


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!