בית שמש

ברמה ד' בעיר בית שמש התכנסו קהילת התימנים החדשה בעיר לערב גיבוש ואחדות

כינוס רב רושם של קהילת בני תימן – רמה ד': בעקבות איכלוס נוסף ברמה ד' והצטרפות של חברים חדשים לקהילה הגדולה של בני תימן, נערך כנס רב רושם של חברי הקהילה "חדשים גם ישנים" בהשתתפות רבנים ואישי ציבור שהתפעלו לנוכח גודלה ואיכותה של קהילת בני תימן ברמה ד'.

את הערב הנחה איש המעש וממייסדי הקהילה הר' איתמר רענן הי"ו, שניחן בחן מיוחד ובכשרון רב לעודד ולהרים כל דבר שבקדושה, עם שימת לב מיוחדת ומאור פנים לכל אחד ואחד מחברי הקהילה המפוארת.

ראשון הדוברים הר' שריה סיאני הי"ו אשר ידיו רב לו בכל נושא הקשור לפעילויות השוטפות של מגוון ענייני הקהילה החולשת כבר בתחילת דרכה על תחומים רבים מאד עם סייעתא דשמיא גדולה ועוד היד נטויה להרבות תורה וחסד בעזהי"ת.

שני לדוברים, חבר העיריה, זריז ומהיר במלאכתו, הר' ישראל רמתי הי"ו, נעים הליכות, שמסייע מיד כשמקבל פנייה לעזרה בקודש, בבחינת "טרם יקראו ואני אענה", אשר נתן את כל כולו ע"מ לזרז את עניין הקצאת המקום לפעילויות המבורכות של הקהילה הקדושה.

אחריו בקודש נשא דברי תורה וברכה איש האשכולות הרה"ג רבי ישראל מאיר ריאני שליט"א פאר קהילת בני תימן, איש אשר רוח אלוקים בו, ואיש אמונם של רבים מגדולי ישראל, שתיבל את דבריו המאלפים בציטוטים מהמקורות בבקיאות ועריבות מיוחדת.

לפני סיום נשא דברים חבר העירייה ורב העצה הר' איציק אלמליח הי"ו שבקיא ברזי הבירוקרטיה, ורץ ועוזר, מכוון ומשתדל בכל דבר שמפיץ ריח תורה, ומסייע לאורך הדרך לקהילת בני תימן ע"מ שתהיה הקצאה נכבדה כיאה לקהילה מכובדת זו.

אחרון הדוברים "איש חכם ונבון" הרב דוד ימיני שליט"א, שפינה מזמנו ובא לעזרת ה' בגיבורים, ונתן מחכמתו ומנסיונו העשיר עצה והכוונה, כיצד לנהל את פעילויותיה הכבירות של הקהילה, ולשלב בפעילויות אלו חברים נוספים החפצים להיות שותפים לעשייה אדירה זו, שמכה הדים רבים בכל האיזור.

אנו מברכים את הרבנים הגאונים ואישי הציבור, ובפרט את הגבאים המסורים אשר הוזכרו בשמותם, ואת הנחבאים אל הכלים הלא הם: הר' אלחנן ושדי הי"ו, הר' עדיאל רענן הי"ו, הר' ינון הלוי הי"ו, שפועלים ללא לאות עוד בטרם הפציע השחר על קהילת בני תימן ואורה עדיין שכן בבתיהם של החברים ובבתי כנסיות שנרתמו לקיום תפילה אחת או שתיים בחסד גדול, ואת כל התלאות הללו וחבלי הלידה סבלו על שכמם. אשריהם ואשרי חלקם שמסרו ומוסרים נפש למען הכלל.

ואחרונים חביבים חברי קהילת בני תימן שמשקיעים טורחים ובאים על אף התנאים הגשמיים הפחות נוחים לעת עתה, שיזכו להפיץ את אורם מתוך שפע ברוחניות ובגשמיות, ויראו ברכה בעמלם בסייעתא דשמיא. בתפילה לבורא עולם שישלים זה הבניין במהרה, עם בניין בית קדשינו ותפארתינו בב"א.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!