הטרגדיה בניר עציון: כולנו נרתמים לעזרת משפחת גרמה היקרה היתומה ל"ע מהקורונה | היתומים השתחררו מהמלון ועלו לציון אביהם זצ"ל

משפ' הרב יגאל גרמה שנפטר מקורונה בשבןע שעבר שוחררו היום ממלון ניר עציון בו שהו בגלל היותם חיובים לקורונה והיום כאמור שוחררו לביתם כשנסעו יחד עם המזוודות ישר לבית החיים פוניבז לקבר אביהם.

האמא ו6 מהילדים שהתגלו כחייבים התפנו למלון ניר עציון שם שהו בשבועות האחרונים, והאבא ושאר הילדים נשארים בביתם, לפני כשבוע בשבת תוך כדי שהם נמצאים במלון הם קיבלו את הבשורה המרה על פטירתו הפתאומית של אבי המשפחה הרב יגאל ז"ל.

בני המשפחה ההמומה יצאה לאחר אישורים מיוחדים באמבולנסים של מד"א ללוויה בבני ברק, שם לא הורשו אפי' להיפרד ממיטת אביהם אלא ישבו כל זמן הלוויה באמבולנס ונסעו סמוך למיטתו, משם חזרו ישירות למלונית ניר עציון בכדי לשבת שבעה.

אורחי המלון מספרים על משפחה מיוחדת שבכל שעות היממה מסתובבים ועוזרים לכל תושבי המלון ואם למישהו חסר משהו ניתן לפנות אליהם, הבן שלהם מוכר לכל תושבי המלון וכולם חייבים לו הרבה על עזרתו לכל אחד ואחד.

לסיוע למשפחה לחצו כאן>>>

היום כאמור שוחררו בני המשפחה ממלון ניר עציון ומשם נסעו ישר עם המזוודות לבית החיים פוניבז' בבני ברק לקבר אביהם הצדיק רבי יגאל זצ"ל.

טרגדיה בניר עציון: הקורונה הפרידה את המשפחה, האבא התמוטט בבית ונפטר. צפו במכתבה של האם שתחי'

לתרומה ישירה לקרן המשפחה – לחצו כאן למעבר לאתר 'קופת העיר'

מספר הקרן – 5164

לתרומה ישירה למשפחת המנוח זצ"ל – מ.ח. 108685
סניף 139
בנק דיסקונט
ע"ש רחל גרמה

קוראים לי רחל, אני גרה בבני ברק ועובדת בחינוך מיוחד. יש לי תשעה ילדים ומהיום אני צריכה להוסיף את המילה הקשה – יתומים.

בעלי, יגאל גרמה, הפך בעקיפין לעוד קרבן כואב של הקורונה ואנחנו נשארנו לשאת בסבל.

בשבוע שעבר אני וילדי אובחנו עם קורונה. בעלי חולה לב וידענו שאם אנחנו רוצים לשמור על החיים שלו, אנחנו חייבים להתפנות למלונית. בדירה שלנו בת ה 60 מ"ר לא היה שייך ליצור תנאי בידוד. ההחלטה התקבלה במהירות, הוא ברך אותנו בברכת הדרך ונפרדנו בלב כבד מחכים להתאחד שוב בקרוב. תקווה שלא תתממש יותר לעולם.

יגאל בעלי הצדיק סבל על הרגליים ועל הלב הרבה שנים וקיבל קצבת נכות מביטוח לאומי, תמיד ידעתי שאני צריכה לשמור עליו ולהיות ערנית. עשיתי את זה באהבה ובשמחה גדולה ומאותה סיבה גם מיהרנו להתפנות לניר עציון. באחד הימים שנשאר לבד חווה אירוע לבבי,  הוא הספיק להתקשר למד"א והם פינו אותו לבית החולים, שם אשפזו אותו וקבעו ניתוח על הלב שהיה אמור להתבצע השבוע.

הוא היה שם לבד, סובל מאוד, מודאג וחלוש ואני לא יכולתי לבוא לשהות לצידו. ביום שישי האחרון התקשרו להודיע לנו שהוא נמצא חיובי לנגיף, פיתח דימום בבטן ומקבל הרבה מנות דם. המצב היה קריטי. אמרנו תהילים במשך כל השבת בלי הפסקה עד שבסעודה שלישית נאלצנו להפסיק, בית החולים הודיע שיגאל בעלי האהוב נפטר והיינו אוננים.

עכשיו אנחנו יושבים שבעה בניר עציון, המקום שהפריד את המשפחה שלנו לנצח. אנחנו רוצים לתפוס את הרגליים ולצאת מפה, אולי יתברר שהכל היה חלום רע, אולי נחזור הביתה ונמצא את אבא האהוב מחכה לנו בסבלנות.

אבל לא. אני לא יכולה לתת לעצמי להתכחש למציאות הכואבת.

תשעה ילדים תלויים בי מהיום, מצפים לראות בי דמות תומכת. שמונה מתוכם אצטרך לחתן לבד ואין לי מאיפה לתת להם מחר ארוחת בוקר.

עם ישראל, אני יודעת שיש כ"כ הרבה מקרי צדקה עכשיו, אבל למרות הכאב העמוק נאלצתי להיות אחד מהם ולהתחנן אליכם לעזרה. המצב הכלכלי שלנו תמיד היה דחוק והתקיימנו מהקצבת נכות של יגאל ומהעבודה שלי…

תנו לי את הכח לצלוח את הניסיון הזה, תעזרו לי לפרנס את הילדים וה' הטוב יגמול לכם בכפל כפליים.

בכאב, רחל.

מתוך JDN


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!